יום שני, 6 בנובמבר 2017

מותג ליסטרין משיק את ליסטרין GREEN TEA:שטיפת פה חדשה עם תמצית תה ירוק למניעה מוגברת של עששת...

שמירה על הגיינת הפה מאוד חשובה לי ביום יום, בשנים האחרונות אני מתמודדת עם בעיות בחניכיים ורגישות יתר בשיניים, לכן אני מקפידה פעמיים ביום על צחצוח שיניים ולפחות 3 פעמים ביום על שטיפת הפה במי פה, הטעם היחידי שאני משתמשת הינו טעם מנטה, ובאופן אישי אני מאוד אוהבת את שטיפות הפה של ליסטרין מבחינת איכות.
ליסטרין, מותג שטיפות הפה המוביל בעולם, מרחיב את מגוון מוצריו ומשיק שטיפת פה בטעם חדש ומפתיע: ליסטרין GREEN TEA, שטיפת פה המכילה פלואוריד עם תמצית תה ירוק למניעה מוגברת של עששת, טעם בהחלט מפתיע שמגוון את טעמי המנטה ומוסיף עניין, והכי חשוב שהמוצר מעולה למניעת עששת שממנה מתחילות הרבה בעיות בשיניים.

ליסטרין GREEN TEA נוצר בהשראת הטבע, הנוסחה המכילה שמנים אתריים, פלואוריד ותמצית תה ירוק מחזקת את דופן השן ומפחיתה רובד חיידקים גם במקומות קשים להגעה, בכדי למנוע עששת, ליסטרין GREEN TEA אינו מכיל אלכוהול, בעל טעם מעודן, ומתאים לשימוש בילדים מגיל 6, חשוב מאוד להסביר לילדים מגיל צעיר על משמעות השמירה על השיניים, כי לאורך זמן זה משתלם מאוד, מאוד לא נעים לסבול מבעיות של עששת.
קיבלתי להתנסות את ליסטרין GREEN TEA וממש אהבתי את המוצר, לדעתי גם הילדים יתלהבו בעיקר בגלל שצריך לגרגר את השטיפה במשך חצי דקה והטעם החדש הרבה יותר נעים בפה, החידוש מעולה מבחינתי.
מחיר מומלץ לצרכן 49 ש"ח ליסטרין GREEN TEA .
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה