יום חמישי, 16 בנובמבר 2017

חדש בירושלים מותג בתי המלון הבינלאומי ibis הגיע לישראל ופתח מלון ראשון ומיוחד במרכז העיר..

כל פעם שאני מגיעה לעיר בירתנו ירושלים תופסת אותי התרגשות מיוחדת, יש משהו בעיר הזו שגורם לשמחה בלב, המראות, הבתים, הקדושה, פינות חמד נסתרות כל זה מרגיש לי כל פעם מחדש כגיחה קצרה למקום קסום ומיוחד, כאן בארצנו היפה ולא בחו"ל, ואני ממליצה לכל אחד להגיע לירושלים אחת לכמה חודשים כדי לספוג את האווירה המיוחדת.

השבוע נסעתי לירושלים כדי להכיר את המלון החדש מלון ibis  ירושלים מרכז העיר שנפתח בלב כל האטרקציות והמקומות הכי שווים בעיר, זהו מלון חדש בישראל מרשת הבינלאומית ibis שניתן לראות הרבה מהמלונות שלה בחו"ל והיתרון הענק של הרשת שהמלונות ממוקמים במקומות הכי שווים,כי מאוד חשוב ללון במלון שבקרבתו ניתן לסייר, לקנות ולבלות בבתי קפה ומסעדות.

כבר שהגעתי לפתח המלון התרשמתי מהעיצוב המיוחד ומחמם הלב של המלון, היופי של הלובי, עיצוב צעיר,קליל ואורבני, ריהוט מחומרים  טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום), אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים,שילוב של יופי והשקעה עם הרגשה של נוחות וקלילות.


במלון יש 124 חדרי אירוח בעיצוב צעיר ואורבני, שילוב של אפור אדום ושחור, כשהגעתי לחדר אהבתי מאוד את הנראות,כל פריט בחדר מותאם לנוחות האורח, המיטה כבשה אותי בנוחות שלה הרגשתי ממש כמו בבית וזה מבחינתי חשוב מאוד כי לאחר טיול ארוך בעיר להגיע בסוף היום למיטה נוחה זה הכי כיף ,כמה פעמים קרה לי במהלך חופשות שהשינה הייתה גרועה בגלל המזרן  וקמתי מאוד עייפה.





הסבירו לי שהמיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי שפותח במיוחד לנוחות האורחים שמתאהבים במזרן ויכולים לרכוש אותו גם באופן פרטי.
לאחר שהתרווחתי ונהניתי מהנוף מהחדר,
ירדתי לסייר בסביבה שנמצאת ממש מרחק פסיעה מהמלון, המלון ממוקם בלב ירושלים ברחוב יצחק אלישר,על כיכר ציון,מרחק הליכה קצר לשער יפו,העיר העתיקה,מגדל דוד, וממילא, בקרבתו מדרחוב בן יהודה,בית טיכו, מוזאון המוסיקה,מעלית הזמן,שלל גלריות חנויות,מוזיאונים, אטרקציות,פאבים,בתי קפה ומסעדות מעולות.
מראה משובב לב בהליכה בין פינות חן נסתרות, לבין גלריות מהממות והכל כל כך קרוב, סמוך לכיכר ציון חנויות בכל פינה, נגני רחוב ממש כמו בחו"ל, עם יופי מדהים שרק ירושלים יכולה לספק, אין ספק שהקרבה של המלון לרכבת הקלה, וגם לשוק מחנה יהודה המפורסם הופכים את הנופש לכיף אמיתי, אין צורך להזיז את האוטו מרגע שמגיעים עד שעוזבים. 
עוד משהו מיוחד שמייחד את המלון ואהבתי,בבר המלון מתקיים מדי יום happy hour של משקה או מאכל משתנה על חשבון הבית משעה 18:00 עד 20:00 אורחי המלון נהנים משתייה קלה, יין, ירקות חתוכים, פיצוחים, ומאזטים,
מאוד אהבתי את הנוחות בישיבה על הכסאות, ספות ואת היופי של העיצוב תוך כדי לגימת יין.
חלק מהחזון המיוחד של הרשת והמותג  ibis הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים מארצות שונות ותרבויות שונות. לשם כך, מציע המלון למבקריו שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל, שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים.
מלון ibis  ירושלים מרכז העיר, מציע לאורחיו WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים, ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בין השעות 06:30-10:00, וארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 04:00-06:30 ו- 10:00-12:00. בנוסף, עומד לרשות המבקרים בר המציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות פאי, פלטת גבינות 24/7.


ארוחת הבוקר מאוד עשירה ומכילה מגוון  מאכלים שקשוקה, גבינות, לחמים מיוחדים, מגוון מאפים, פירות, קורנפלקס, קפה איכותי ועוד, לא נשארנו רעבים והתחלנו את הבוקר נהדר, אחרי שינה טובה, וארוחה טובה, ואויר של ירושלים מה צריך יותר,













וכמובן שיצאנו לשעות מופלאות של חקירת סביבת המלון בשעות היום, והעברנו הרבה שעות של הנאה מרובה, מאוד אהבתי את המלון המקסים ומצפה בקוצר רוח לביקור הבא שלנו בירושלים ולינה עם בן זוגי במלון המקסים הזה, כיף אמיתי, ממליצה לקחת מידי פעם חופשה בעיר הקסומה הזו ופשוט להנות.
במהלך שנת 2018 עתיד להיפתח מלון נוסף של מותג ibis בלב מדרחוב בן יהודה המרכזי בירושלים, השייך לקטגוריית ibis Styles ויכלול 105 חדרים מעוצבים ברוח המקום, הקרבה לשוק מחנה יהודה והאווירה הייחודית באזור.
במהלך 2020-2021 מתוכננים להיפתח 2 בתי מלון נוספים  בת"א תחת המותג ;ibis
ibis Red שיכלול כ- 650 חדרים ו- ibis Styles  עם כ- 350 חדרים.
מלון ibis  ירושלים מרכז העיר,
כתובת המלון: יצחק אלישר 4, ירושלים
טלפון: 073-2228888

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה