יום שני, 11 בדצמבר 2017

גאיה חוגגת יום הולדת 6 עם הנחה מיוחדת 50% על מוצרי איפור וטיפוח מינרלי - gaya

חברת האיפור והטיפוח המינרלי  gaya חוגגת יום הולדת 6 ויוצאת במבצע מדהים שממש חבל לפספס הנחה על כל המוצרים בין התאריכים 12.12.17 עד 18.12.17, אני מאוד אוהבת את המוצרים המעולים של gaya בייחוד בגלל שהם מוצרים מינרליים עם רכיבים טבעיים והרבה סגולות טבעיות.


גם אני הגעתי לקניון איילון ברמת-גן למקום שכל אוהבות הטיפוח והאיפור תשמחנה להגיע לחגוג עם גאיה יום הולדת 6, והתחדשתי במוצרים חדשים ואיכותיים שמצטרפים למוצרים של גאיה שנמצאים אצלי על מדף האיפור, אני מאוד אוהבת את הליפסטיקים שנמרחים נהדר על השפתיים, נותנים מראה זוהר והכי חשוב מיוצרים ממינרליים טבעיים הישר מהטבע.

התחדשתי בפריימר המעולה של גאיה שמשתמשים בו כבסיס לאיפור, מקבע את האיפור על הפנים ויוצר מראה נפלא, בנוסף שמחתי להתחדש בקרם עיניים הנפלא של גאיה אני מורחת אותו בטפיחות סביב לעיניים, הקרם אינו גורם לרגישות בעיניים או לעקצוצים שגורמים לי הרבה קרמים וזה כבר מעולה ביותר מבחינתי, ואיך אפשר בלי סומק מהמם שנותן מראה מטופח ומשלים את האיפור, הסומק של גאיה מתפזר באחידות בעל גוון המעניק לפנים זוהר מיוחד.

קו הטיפוח והאיפור המינרלי של gaya מועושר בחומרים טבעיים המטיבים עם עור הפנים,ויטמינים, מינרלים,שמנים, צמחים וחומצות , כל התכשירים ללא כימיקלים,פרבנים, וחומרי בישום, לאחר השימוש על עור הפנים, העור נראה זוהר,קורן, והכי חשוב המוצרים טבעיים.

בדוכן המקסים של גאיה בקניון איילון יש את כל מה שחשקה נפשכם, ליפסטיקים איכותיים,מייק אפ, מברשות איפור מקצועיות,צלליות,ברונזר,שימר,סומק, קרם לחות ועוד שלל מוצרי איפור וטיפוח...






כל המוצרים מיוצרים באיטליה,מתאימים לכל הגילאים וסוגי העור, באישור משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים.
תגיעו לגאיה לחגוג איתה את יום הולדתה עם הרבה הפתעות.
מצרפת לכם קישור לאתר של gaya :

http://www.gayacosmetics.co.il/?utm_source=facebook&utm_campaign=bloggers_einat&utm_content=1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה