יום שני, 25 בדצמבר 2017

חוויה עם מכחול בצהוב, אדום וכחול ספר ילדים בצירוף הצעות לפעילות, יישומים ומשחקים מאת סופי רחלנקו...

כשאמנית, סופרת ומורה שספגה אומנות ממשפחתה כותבת ומאיירת ספר, התוצאה מקסימה, תכירו את ספר הילדים "חוויה עם מכחול בצהוב,אדום וכחול" מאת סופי רחלנקו, מעבר לססגוניות ,הילדים נהנים משירים קצרים עם חרוזים, והצעות לפעילות,יישומים ומשחקים, בהחלט חוויה גם לילדים וגם להורים שמתנסים בפעילות ספרותית ואומנתית.

דפדפתי בספר הצבעוני "חוויה עם מכחול בצהוב,אדום וכחול", וזה עשה לי חשק לצבוע, לצייר, מעבר לקריאה של השירים עם החרוזים, האיורים שאיירה סופי רחלנקו ממש יפים, וכל איור מתאים לנושא של מה שמקריאים לילדים, כך שההמחשה מאוד מוחשית ויפה לעיניים, ועם אנרגיה כזו מה שנשאר זה רק לצייר,לצבוע, לדבר על הצבעים, על שילוב צבעים ופשוט להתנסות ולהנות מרגעים של היחד, רגעים מעשירים שנשארים כחוויה ולמידה.

סופי רחלנקו, המחברת והמאיירת, פותחת בפני האמנים הצעירים אשנב לאין-ספור אפשרויות הבעה בצבעים ובמילים.
לספר מצורף נספח ובו הצעות לפעילות, יישומים ומשחקים.
על סופי רחלנקו:
אמנית, סופרת ומורה, בת למשפחה של אמנים אמה ציירה ופיסלה וסבה צייר פורטרטים. היא עצמה התבלטה בציור כבר בילדותה והציגה במהלך השנים שש תערוכות יחיד בארץ ובצרפת. בעלת תואר ראשון בתולדות האמנות, תואר ראשון בתרבות צרפת ואמנות התיאטרון ותואר שני בספרות צרפתית. במשך 34 שנים עסקה בהוראת השפה הצרפתית ותולדות האמנות.
זכתה במילגה מטעם ממשלת צרפת ולמדה בפריז במשך שנה במרכז לחקר והוראה של השפה הצרפתית והפצתה בעולם.את תלאותיה של המשפחה בדרכה לישראל ואת השנים הראשונות בארץ, תיארה בספרה "התכתבות בכיוון אחד". כמו כן, הסיפור המשפחתי שלה שכולל 132 צילומים תועד במאגר המידע של בית התפוצות.
זהו ספרה הרביעי – השני בעברית, שני ספריה הראשונים יצאו לאור בצרפת.
ספר הילדים: חוויה עם מכחול בצהוב,אדום וכחול,  כתבה ואיירה: סופי רחלנקו.
הוצאת גוונים
43 עמודים, 68 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה