יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

"BUBA" בר ומסעדת שף חדש בתל-אביב....

השבוע הוזמנתי למקום חדש ומיוחדבר מסעדה בשם  "BUBA" בבן יהודה בתל-אביב, בר מסעדת שף שמביא אלינו את הסצנה האירופאית הכוללת חווית בילוי עשירה של פיין פוד משף בינלאומי, ספיישלים יומיים משתנים ומוזיקה עדכנית, המנות מאוד מיוחדות, בהחלט בובה של מקום.

יוני דוקלסקי הבעלים של מוסדות דוגמת קפה ביאליק, אברקסס, הבוטלג סוס עץ, מביא אלינו גם הפעם את ה"דבר" הבא, ופותח יחד עם איתן כהן את "BUBA", בר מסעדה על בסיס אוכל עשיר ואווירת בר אירופאי, ברחוב בן יהודה 108 בתל אביב.
המקום מאוד כיפי, מוזיקה, אלכוהול אבל בעיקר איכות, ומנות יוצאות דופן בטעמן, כל מנה מוקפדת ויוצאת ממש כיצירת מופת,על המטבח הייחודי הכולל מגוון ספיישלים טריים, מבוססי דגים ופירות ים, מנצח במקצועיות ובאהבה,השף קרלוס סלמון יוצא המסעדות הבינלאומיות לה מאר, אהסטריט וגסטון ודום שבברזיל, מסעדה שדורגה רביעית בעולם ע"י האתר העולמי הנחשב "The World's 50 best restaurants".
כמובן שבתחילת הסעודה נהנים ממשקה טוב,
כשטעמתי חלק מהמנות היתה לי ממש תחושה שאני נמצאת בחו"ל במסעדת גורמה, אין לתאר כמה המנות טעימות כל מנה מיוחדת מבחינת הרכיבים וההגשה, התחלתי עם פוקצ'יניה, מקל פוקצה בטעם של שילוב של סופגניה עם מאפה עם שמן זית ומטבלים של סלסת עגבניות ועוד מטבל מיוחד ומתקתק, פשוט תענוג כל ביס.
המשכתי עם אווז פגאז, כבד אווז וחזה אווז מעושן בתוך בריוש עם מיקס רוקט, ריבת חלפיניו ופרמזן, מנה שכל ביס תענוג צרוף, שילוב של כבד אווז עם חזה אווז וסלט רענן,

הסתכלתי גם על מנות אחרות שהזמינו החברים וטעמתי מהן מעט כדי לעדכן לגבי הטעם, אז מנה שהיא חלום מכל הבחינות פילה בקר עם ראשי ברוקולי, פאק צ'וי בציר פטריות ,הפילה עשוי בצורה מושלמת והמנה מאוד מאוד טעימה.

מנה נוספת שממש אהבתי על ה'פולנטה שרימפס/פילה דג/צמחוני על פולנטה ביתית בחמאה, פטריות מלך היער ופטריות אוייסטר, הפולנטה עשוייה מתירס טרי ממש מרגישים בטעם, השילוב של כל הטעמים במנה יוצר חגיגה בפה.

חברתי לשולחן הזמינה את המנגו בול,טרטר טונה עטוף במנגו, בצל סגול, כוסברה, מלפפון ובצל ירוק, כל ביס מהמנה הזו פשוט מושלם, אין ספק שהשף קרלוס סלומון פשוט שף מבריק.

מנה נוספת מדהימה שרימפ בורגר , זוג של קציצות שרימפס בלחמניות חלה עם דיפ יוזו ותפוח אדמה קדאיף , באוירה של המוזיקה אלכוהול מנה מצויינת לבילוי כיפי.

ותראו את היופי של ההגשה של המנה סביצ׳ה קאריבי , דג היום עם קריספי פלנטין מוגש על קרפצ'יו מנגו לצד קרם אבוקדו , מנה שמחזירה אותי לחופי מקסיקו הקסומים עם האוכל המשובח,

ומנה נוספת שטעמתי מחברתי לשולחן קרפצ׳יו דג היום - עם שזיף, שומשום שחור וצנונית ברוטב אסייתי, מנה יפה וטעימה מאוד.

ואיך אפשר בלי לטעום את הקינוחים המשובחים, פנקוטה עם גרניום לימוני,תותי יער,מרנג עם גלידת ליים,מעט סלק ופרחי בזיליקום, קינוח מאוד יצירתי והטעם חלום, ופדאג שוקולד בלי קמח עליו מונחת תלולית קרם מסקרפונה, בפדאג אבקת סלרי וקרמל מלוח, כל ביס מעניין והאיכות של המנה מושלמת מבחינת הטעמים.


את הניחוח הבינלאומי חותם השותף איתן כהן, הייטקיסט שעלה מפריז ומביא עמו את הטעם הצרפתי לצד טעמים מהמנות הכי מעניינות שפגש בנסיעותיו הרבות, לאיתן חשוב להביא מנות מיוחדות ומעניינות, איתן אוהב אוכל, הייחודיות של מסעדת  "BUBA"  בכך שכל מנה מוגשת כיצירה על הצלחת כחלק מחזון חלום להביא אוכל איכותי ברמה מאוד גבוהה אבל עדיין לשמור על אוירת הבר והכיף, סוג של מקום שונה ממה שאנו מכירים, מנות שף בבר,קונספט מדהים לדעתי.

קרדיט צילום:אנטולי מיכאלו
המקום מחולק ל-2 מתחמים מחוברים ומספק את המענה למחפשים חווית בילוי עשירה יותר המוכרת כסגנון הבילוי האירופאי, בפנים בר עם עמדת די ג'יי למוזיקת רקע עדכנית ולא רועשת מידי, ומקומות ישיבה ובחוץ (מקורה החל מהשבוע הבא) ישיבה, חלקה משותפת לצד מינגלינג, זה בדיוק מה שחסר כדי להעיר את החלק הזה של בן יהודה.
אתם מבינים שעברתי חוויה קולינרית משובחת ומאוד אהבתי, אני צופה הצלחה רבה לבר הייחודי הזה ואין ספק שמי שיגיע יהנה, ממנות שף במחירים שפויים.
קרדיט צילום:אנטולי מיכאלו
"BUBA"
בן יהודה 108
ימים ב'- ש'
12:00-24:00
ו' 13:00-24:00
טווח מחירי מנות : 22 ₪ -98 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה