יום שני, 4 בדצמבר 2017

חברת Dr. Nona הישראלית משיקה את פעילותה בארץ לאחר הצלחה בינלאומית....

השנים עוברות ואני מתבגרת ועור הגוף והפנים חייב התייחסות מיוחדת , כמובן שהייתי רוצה לעצור את הזמן ולהקפיא את מה שקיים אך אין לי שיקוי לנעורים נצחיים, אבל יצא לי להכיר ולהתנסות במוצרים של חברת Dr. Nona ואכן אלו מוצרים מיוחדים שכבר למעלה מעשרים שנים משנים את חייהם של מליוני אנשים בשיפור מראה העור, יותר חיוניות, יותר אנרגיה והרבה מחמאות.

בזכות נוסחת ה-™Halo Complex, שפותחה במעבדות Dr. Nona המאפשרת לרתום את כוח החיים מים המלח, בחברה פיתחו ויצרו למעלה מ-50 מוצרים, המבוססים על נוסחת ה-™Halo Complex ומציעים פתרון מקיף, המאפשר לשלב את כוח החיים מים המלח בשגרת טיפוח יומיומית, בקלות ובהנאה מרבית.
בבסיס הנוסחה ניצבת הארכיבקטריה – צורת החיים העתיקה בעולם והיצור היחיד המסוגל לשרוד בתנאי המחיה הקיצוניים של ים המלח, המבנה הייחודי של הארכיבקטריה, המעניק לה את כוח החיים יוצא הדופן, הופך אותה למקור בלתי נדלה של חלבונים וחומצות אמינו ולאחד האנטי אוקסידנטים העוצמתיים בעולם.
באמצעות השימוש בנוסחה הבלעדית, הצליחו ב- Dr. Nona למצות את תכונותיה הטבעיות של הארכיבקטריה ולייצר דור חדש של מוצרים מים המלח, שיטת המיצוי היעילה בשילוב עם סגולותיהן של תרכובות המינרלים הייחודיות מים המלח מקנה למוצרי Dr. Nona עמידות ויעילות חסרות תקדים. השימוש במוצרים השונים מאט את תהליך ההזדקנות של העור, מגן עליו מפני פגעי הסביבה והזמן ומעניק מראה צעיר ורענן, לצד תחושת רוגע נעימה.
רות שניאורסון, מנכ"לית החברה: "חברת Dr. Nona משיקה את פעילותה בישראל במטרה לחשוף את הצרכן הישראלי לאיכות ולתרומתם של מוצרי Dr.Nona לטיפוח הגוף ולשמירה על אורח חיים בריא, מוצרי החברה זוכים כבר מעל 20 שנה להצלחה רבה בעולם, עם מיליוני לקוחות קבועים ומרוצים שנהנים מאיכותם".
זוהי בהחלט בשורה נהדרת כי לאחר התנסות שלי בקרם הרב תכליתי שמרחתי על עור הפנים והרגשתי שיפור במראה, העור קרן והלחות העשירה בהחלט גרמה למראה מוצק וחיוני,
התנסתי גם בליפסטיק המינרלי שעזר לי מאוד להתגבר על יובש בשפתיי במיוחד בשינויי מזג האויר, מוצר מעולה שמעשיר בלחות,
את מסיכת הבוץ המינרלי גם אהבתי השתמשתי בה ובהחלט עור פניי קיבל הזנה וטיפוח אין מה להגיד לאחר שימוש במסיכה כל כך איכותית עור הפנים רענן ונעים,
ואיך אפשר בלי  סולריס תחליב גוף איכותי אחד ממוצרי הדגל של Dr.Nona שמעבר ללחות הנהדרת ושמירה על עור הגוף, הקרם מסייע גם בכאבי שרירים ועצמות, ובהחלט עוזר מאוד.
המוצרים שקיבלתי להתנסות:
  1. DYNAMIC HYDRATING CREAM BY DR. NONA - שימוש בקרם הרב-תכליתי של Dr. Nona מסייע ביצירת תחושת הקלה מידית למגוון מצבים, כגון: עקיצות, קילופים ועור יבש וכן מאפשר לך, בשימוש יומיומי, ליהנות מעור עשיר בלחות, בעל טונוס חזק ומראה מוצק וחיוני, הקרם מכיל שמן גזר איכותי בשילוב ייחודי עם ויטמינים ושמנים מן הצומח, המותאמים במיוחד לטיפוח העור.
  2. Mineral Lipstick - הליפסטיק המינרלי מעניק פתרון כולל למראה השפתיים ולשמירה על מראה זוהר. באמצעות משיחה קלה, השפתון מעשיר את השפתיים בלחות ומעניק להן מרקם משי רך, שימוש קבוע בשפתון מונע היווצרות סדקים ומגן על השפתיים מפני שינויים במזג האוויר, הליפסטיק מכיל שעוות דבורים אשר מחליקה את השפתיים.
  3. Recovering Mud Mask - מסכת בוץ מינרלי, מציעה פתרון כולל לעור הפנים: היא מסייעת בניקוי העור, מזינה ומטפחת אותו ומסייעת בהגברת תחושת הרעננות והמרקם הנעים של העור למשך כל שעות היום, המסיכה מכילה בוץ מים המלח,תמצית קמומיל,הדרים,מיצוי אלוורה,שמן אפרסק,מליסה,שמן לימון,שמן לבונה ושמן לבנדר.
  4. Solaris Body Lotion - סולריס תחליב גוף הוא אחד ממוצרי הדגל של Dr. Nona. תחליב הגוף החדשני מרכך בעדינות את העור, מעשיר אותו בלחות ומסייע בהגברת תחושת רעננות ועל כן מצוין לצורך ביצוע עיסוי כללי בעקבות מקרים כמו כאבי שרירים ועצמות, סולריס מכיל שמן אבוקדו העשיר בויטמינים A B D ו-E, לצטין וחומצות שומן חיוניות, נספג בעור בקלות,מעניק רכות ומחייה עור חסר חיים וברק.
חשבון האינסטרגם הרשמי:  @dr.nona_official
#drnona
עמוד הפייסבוק הרשמי: https://www.facebook.com/Dr.NonaInternational/
אתר החברה: www.drnona.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה