יום חמישי, 11 בינואר 2018

"ליביה" מכשיר חדש ומהפכני להקלה מיידית (30 שניות) של כאבי מחזור חזקים...

"ליביה", מכשיר אלקטרוני חדשני המקל בצורה ניכרת על כאבי המחזור ומאפשר למשתמשת לנהל חיי שגרה רגילים ללא הפרעות, משווק בימים אלה בארץ על ידי חברת ב.ד. סיגמה סחר בינלאומי בע"מ, מחיפה.
המכשיר הזה מבחינתי בהחלט בשורה משמחת לי ולהרבה נשים ,מנסיון אישי שלי כאבי מחזור קשים בהחלט יכולים לשבש את החיים, אני מאוד סובלת מכאבי מחזור קשים שדומים מאוד לצירים שעברתי במהלך הלידות, וכל חודש צריכה להתמודד איתם מחדש, עד היום נאלצתי להשתמש בכדורים כמו אדויל , אופטלגין ועוד כדי להרגיע במעט את הכאבים אך זה ממש לא פתרון טוב מבחינתי להיות תלויה בכדורים ולהמשיך לסבול .
שקיבלתי את המכשיר החדש "ליביה" ממש הסתקרנתי אם אכן תוך 30 שניות אני ארגיש הקלה בכאבי המחזור, ולהפתעתי הרבה המכשיר ממש ממש עזר לי ומבחינתי זה הישג גדול זה כמו נס אני מרגישה כאב חזק של התכווצות ברחם שמה את המדבקות על האזורים ברחם מפעילה את המכשיר בלחיצה פשוטה ומתחילה להרגיש רטט באזור ותחושה של הקלה משמעותית בכאב פשוט מדהים ברמות שקשה לתאר, בנוסף ליביה הינו מכשיר קומפקטי ואני יכולה לקחת איתי גם בתיק לכל מקום וזה בהחלט פתרון נהדר לסבל הרב שנחסך ממני.
המכשיר פועל בטכנולוגיה דמוית Tens כלומר, גירוי חשמלי עצבי, תת עורי, התדירות וצורת הגל ייחודיים ומותאמים במיוחד לכאבי מחזור, הטכנולוגיה נמצאת בשימוש עשרות שנים, בבתי חולים ובמכוני פיזיותרפיה, כאמצעי להקלת כאבים שונים.
מכשיר "ליביה" עושה שימוש בזרמים חשמליים היעילים במיוחד לשיכוך כאבי מחזר חזקים, הזרמים מנותבים באמצעות 2 אלקטרודות המזרימות פולסים חשמליים לאזור הבטן התחתונה ועוצרים את הכאב בתוך שניות.
לשימוש במכשיר אין תופעות לוואי דוגמת עייפות, חולשה וסחרחורות הנגרמות בעקבות שימוש בתרופות משככות כאב.
מחיר המכשיר 540 שקלים, מנכ"ל חברת "סיגמה" מיכה ברנע מסר כי בהמשך למדיניות החברה,  משתמשת אשר אינה מרוצה מתוצאות פעולת המכשיר, תוכל להחזירו בתוך 120 יום ולקבל את כספה בחזרה.
אני ממליצה מאוד את המכשיר לנשים, ולנערות שסובלות מכאבי מחזור.
ניתן לרכוש את המכשיר באמצעות אתר האינטרנט: www.liviaisrael.co.il.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה