יום ראשון, 14 בינואר 2018

חנות קטנה ומתוקה - סוכר ותבלינים מאת לינדן צ'פמן ספר חדש לילדים גילאי 7-10

הספר המקסים "חנות קטנה ומתוקה - סוכר ותבלינים" שכתבה לינדן צ'פמן, מספר על אמא של האנה שחולמת לפתוח מגדניית סוכר ותבלינים, ואכן החלום מתממש ואמא פותחת חנות חדשה, אך עם פתיחת החנות כל המשפחה עוברת דירה לעיירה חדשה ולחיים חדשים, האנה מאוד חוששת מהמעבר ומתרגשת מאוד ובעיקר דואגת איך יהיה עם החברים החדשים,והאם היא תתקבל אצל החברים החדשים, ואיך יהיה בבית הספר החדש?


בינתיים החנות נפתחת, והאנה עוזרת לאמא לפרסם ולשווק את החנות, וגם בינתיים מכירה את הלקוחות ומגלה שחלק מהם הם חבריה החדשים בשנה שעומדת להפתח אחרי חופשת בית הספר, ולהאנה מצפים הרבה הפתעות ופתאום החזרה לבית הספר כבר אינה מפחידה כמו שהיא חשבה.
הספר "חנות קטנה ומתוקה - סוכר ותבלינים", מאוד מעניין עם הרבה תאורים של עוגות,עוגיות ומאפים,מלמד על עזרה הדדית שבהחלט אפשר לשתף את הילדים ולהעזר בהם, ואז גם כשעושים שינוי הרבה יותר לילדים, הספר מראה איך למרות הפחד דברים משתנים לטובה, וגם מלמד את הילדים איך לשווק, איך להעז? איך להגשים חלומות? ספר נהדר גם לילדים וגם להורים, ממש אהבתי.
לינדה צ'פמן נולדה ב: 1969, היא אוהבת כלבים, סוסים, חדי קרן ואנשים, היא נשואה ויש לה 2 בנות,לינדה לא אוהבת לישון הרבה ואוהבת לאכול שוקולד וממתקים,היא כתבה למעלה מ 200 ספרים תחת שמות שונים, ספרה הראשון יצא לאור ב 1999.
חנות קטנה ומתוקה סכר ותבלינים הוא הספר הראשון בסדרה , ספר נוסף יצא בחודשים הבאים !?
הספר חנות קטנה ומתוקה - סוכר ותבלינים,    מאת: לינדן צ'פמן,  איורים:קיט הינדלי
     מחיר 74 ש"ח  173 עמודים
      כריכה קשה הספר מנוקד
?    הוצאת ספר לכל.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה