יום ראשון, 7 בינואר 2018

מעבדות ים AHAVA מעבדות ים המלח משיקה מסכה מתקלפת חדשנית: מסכה מתקלפת על בסיס אצת דונליאלה...

בימים אלו חברת AHAVA משיקה מסכה מתקלפת על בסיס אצת דונליאלה האצה הנדירה החיה בים המלח עם סגולות טבעיות להחלקת העורDunaliella Algae Refresh & Smooth Peel-Off Mask  
מסיכת פילינג חדשה המועשרת באצת דונליאלה סלינה, האצה היחידה המשגשגת במים המליחים ביותר בעולם, אצת הדונליאלה מסוגלת לשרוד ולשגשג בתנאי הסביבה הקיצוניים ביותר משום שהיא מייצרת באופן טבעי כמויות גבוהות של בטא-קרוטן, ונוגדי חמצון שהעור מסוגל לתרגם לפרו ויטמין A , המוכר לנו בשמו – רטינול.
אצת הדונליאלה  הינה מרכיב פעיל במוצרי AHAVA משום שהיא מסייעת:
להחליק את מרקם העור כנגד קמטים/קמטוטים.
לחזק את העור כנגד קרינת UVA ורדיקלים חופשיים המזרזים את הופעת סימני הגיל.
אין ספק שהמסיכה מאוד מאוד ייחודית בזכות אצת הדונליאלה, חברת אהבה חוקרת כל הזמן את סביבת ים המלח ומצליחה להביא מוצרים מאוד ייחודיים, אני באופן אישי משתמשת במסיכות לפנים על בסיס קבוע, מאוד חשוב לי שמעבר לטיפוח השגרתי של קרם לחות,קרם עיניים, מי פנים, ג'ל לניקוי פנים, אני אשים מסיכת יופי על פניי, אני מתבגרת ועדיין רוצה להראות זוהרת וקורנת, ממש הסתקרנתי לגבי המסיכה המתקלפת, איך היא תרגיש לי על עור הפנים והאם היא תתקלף בקלות, ומה תהיה התוצאה הסופית?
נרשמה התלהבות רצינית אצלי בבית מהמסיכה החדשה של חברת אהבה, אני ובתי שמנו אותה על הפנים, מרחנו שכבה של המסיכה והיא אכן התייבשה והתקלפה בקלות מעור הפנים, לאחר השימוש העור קרן וזהר, ובזכות הרכיבים הייחודיים יש תועלות גדולות בשבילי ביתרונות של המסיכה,החלקת מרקם העור כנגד קמטים, ואצל בתי המתבגרת שציינה שהיא אהבה מאוד את המסיכה החדשה וירדו לה שחורים מהאף והעור נראה זוהר וקורן,אין ספק שזוהי מסיכה נהדרת שבהחלט נהנה להשתמש בה.
יפעת יופה, סמנכ"ל השיווק של AHAVA, מציינת: " טרנד האצות שסוחף את עולם הטיפוח בשנים האחרונות אינו זר עבורנו, למעשה, המדענים שלנו חוקרים את תועלותיהן עבור העור כבר לאורך שלושה עשורים. מסכות לפנים מזוהות כבר שנים רבות עם חברת AHAVA , ובראש מצעד המכירות הבינלאומי עומדת מסיכת הבוץ המטהרת שלנו, אנו צופים שמסיכת הדונליאלה תהיה פופולרית לא פחות".
המדען הראשי של AHAVA, ד"ר זאבי מאור, מסביר, "הסיפור של דונליאלה סלינה הוא מעניין מאוד,לפני למעלה מ-100 שנה, אנשים האמינו כי ים המלח הוא סביבה סטרילית. בשנות ה-40, מדען צעיר, שהפך מאוחר יותר לחוקר מפורסם ביקר בים המלח כדי לבחון את המינרלים.
הוא גילה אורגניזם, אותו כינה דונליאלה סלינה, בו אנו משתמשים באופן בר-קיימא במוצרי הטיפוח שלנו. לאצה זו תועלות מיוחדות המועילות ומגנות על העור; היא מסייעת להילחם ברדיקלים חופשיים, מחליקה את העור, מחייה ומזינה עור הסובל ממתח ועייפות ונלחמת ביעילות בקמטים".
מסיכת Dunaliella Algae Refresh & Smooth Peel-Off Mask מועשרת באצת דונליאלה סלינה, ובנוגדי חמצון המשפרים את גמישות העור ומבטלים את השפעות ההזדקנות הנגרמות מאור השמש והרדיקלים החופשיים.
לצד מרכיבים אלה, מועשרת במרכיבים פעילים נוספים:
אבקת במבוק שחור המסירה ומטהרת קומודונים ("שחורים") המרוכזים בעיקר באזור ה-T
תמצית מינרלית של צורן המסייעת לשמור על חלקות העור וחוסנו.
אופן השימוש:
למרוח שכבה נדיבה ואחידה על עור פנים נקי ויבש, להימנע ממגע באזור העיניים, הגבות וקו השיער.
לתת למסכה להתייבש במשך 20-15 דקות.
לחייך על מנת לשחרר מעט את המסכה ואז, לקלף בעדינות עד לחשיפת עור רענן וחלק יותר.
לשטוף את שאריות המסכה מהעור ולמרוח קרם לחות.
מחיר מומלץ לצרכן 125 גר: 179 ₪.
ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, רשת סופר-פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, וחנויות נבחרות.
למידע נוסף, בקרו באתר:  http://www.ahava.co.il , והצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.
AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח.
AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם סגולות המינרלים מים המלח.
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת כ-30 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.

האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי,ובקרב הישראליםAHAVA  היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל.
מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..
קרדיט צילום מסיכה: מוטי פיישבין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה