יום חמישי, 11 בינואר 2018

זק"ש מוצרי חימום לחורף...

השבוע הגעתי לחנות המפעל של חברת זק"ש בתל-אביב כדי לראות את מוצרי החימום המיוחדים לחורף שממש נהדרים גם להגנה מהקור וגם לפינוק, כי בחורף הקר הכי כיף להתכרבל ולהתחמם ולפי מה שראיתי והתרשמתי בזק"ש ניתן למצוא ליין מיוחד שבהחלט יגרום לכם להתפנק ולפנק את האהובים שלכם.

זק"ש החברה המובילה את שוק מוצרי החשמל הביתיים בארץ מציעה פתרון מושלם  לשעות הקרירות שלנו בחודשי החורף לשבת על הספה ולהתכרבל בשמיכה חמימה ,לראשונה מאושרת לשימוש בישראל, שמיכת חימום חשמלית,

מאוד התפעלתי מהשמיכה שמגיעה בשני צבעים כחול ואפור כהה, זה בהחלט חידוש מדהים, להתכסות עם שמיכת חימום גם נהנים משמיכה מפנקת ובנוסף השמיכה מתחממת כך שבלילה שקר יש פתרון גם שאין מזגן חימום בבית, ובכלל פתרון נהדר גם לאנשים שרגישים לחום ממזגנים או מחממים כך שרק הגוף מתחמם.

השמיכה עומדת בסטנדרטים הגבוהים של דרישות הבטיחות ומאושרת לשימוש על ידי מכון התקנים.
לשמיכה 3 דרגות חום, בעלת מנגנון בטיחות מעולה 'סייפטי' אשר מפסיק את החימום לצמיתות כאשר מזהה חריגה בטמפרטורה, ניתן לכבס את השמיכה ,מידות: 150X110ס"מ מחיר: 249 ש"ח.
זק"ש החברה המובילה את שוק מוצרי החשמל הביתיים בארץ מגדילה את מידות הסדין החשמלי המוכר והנמכר שלה, מעכשיו ניתן להשיג אותו במידה גדולה יותר המידות חדשות: יחיד: 80*170 ס"מ , זוגי:150*170ס"מ, זוהי בשורה מאוד טובה כי הסדין החשמלי הינו מוצר הדגל של חברת זק"ש שכבר שנים רבות הרבה אנשים נהנים ממנו ועכשיו יש שינוי במידות שמותאם למיטות גדולות יותר, ואין כמו להתפנק שנכנסים למיטה חמה.
לסדין החדש שיטת הידוק למיטה בעזרת גומיות נמתחות  ולא קשירה כמו בשיטה הישנה, לסדין מפסק בקרה ו- 3 דרגות חום, והוא  נחשב לאחד הבטוחים בעולם, בטיחות הסדין מבוססת על שיטת הביטחון סייפטי והוא ניתן לכביסה ידנית.
מחיר:  סדין יחיד-  99 ₪    סדין זוגי- 199 ₪.
כרית חשמלית בעוצמה של 100Wמחממת במיוחד עם מנגנון הבטיחות החכם של זק"ש!
זק"ש החברה המובילה את שוק מוצרי החשמל הביתיים בארץ מציגה כרית חימום חשמלית,הכרית יעילה בחימום מקומי למטרות רפואיות ויכולה להקל על כאבי גב וצוואר, לאחרונה אני סובלת מכאבי גב לעיתים קרובות במיוחד בחורף וכרית חשמלית נהדרת כי אין צורך לחמם את הכרית כל פעם מחדש היא פשוט מחוברת לחשמל וכך ניתן להנות ממנה לאורך זמן וגם לטפל בכאב.

יכולה לסייע בשיכוך כאבים ראומטים ושיחרור שרירים תפוסים. לכרית 3 דרגות חום  בעלת עוצמת חימום  של 100  וואט, לעומת W6030W -  הקיימים בשוק, הכרית נכבת אוטומטית אחרי 90 דקות (שעה וחצי) למניעת בזבוז חשמל או ולמי שכח לכבות בעצמו, הכרית בעלת מנגנון הבטיחות 'סייפטי' והיא ניתנת לכביסה ידנית, מחיר 129 ש"ח.
חדש! מפזר חום נתלה עם מנגנון סייפטי של זק"ש!

זק"ש החברה המובילה את שוק מוצרי החשמל הביתיים בארץ משדרגת את המפזר חום האהוב עלינו,למפזר החום יש שני יתרונות בולטים: החימום באמצעותו מהיר והחום הוא נעים, המפזר החדש של זק"ש הוא מעוצב ועגול עם אפשרות לתליה, מפזר חום מאוד נוח לשימוש בחדרים בבית, והמפזר חום החדש של זק"ש מעוצב יפה וגם חדשני בכך שניתן לתלות אותו, שזה מאוד נוח מבחינת פיזור החום בחדר.
נוח להפעלה בעל שתי דרגות חום, עוצמה: 200W מחיר: 129 ₪.
לכל מוצרי החימום של זק"ש יש מנגנון הביטחון 'סייפטי' מבוסס על חיישן חכם שמטרתו למנוע התחממות יתר של המוצר או המכשיר. כשהחיישן מזהה התחממות חריגה הוא מכבה מיד את פעולת המוצרים: שמיכה, כרית, סדין ומחמם רגליים לצמיתות, מנגנון 'סייפטי' קיים בכל מוצרי החימום של זק"ש.
חברת זק"ש הינה החברה הגדולה והמובילה בשוק מוצרי החשמל הביתיים, כ 50 שנים זק"ש מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל איכותיים תוך שימת דגש על התאמה לשוק ולצרכן הישראלי והקפדה על מתן שירות ברמה גבוהה.
בשנים האחרונות הרחיבה זק"ש את קו המוצרים ונכנסה לתחום מוצרי הקו הלבן: מקררים,מקפיאים, כיריים גז בילד אין, מיקסר משולב עם מטחנת בשר,מכונת פופקורן ביתית כמו בקולנוע ועוד.



כמו כן משווקים בזק"ש פתרונות חשמליים לכל השנה: החל מ 30 סוגי מאווררים לקיץ, כל סוגי תנורי החימום ואמצעים לחימום הבית בחורף וכלה בפתרונות נוחים לבית ולמטבח בכל עונות השנה.
ממה שהתרשמתי בחנות המפעל יש מגוון מוצרים לבית היצע מאוד גדול ומרשים, והמחירים זולים, אני קניתי והתחדשתי בכיריים גז של זק"ש במחיר נהדר שהחליפו את הכיריים הקודמות ששילמתי עליהם פי שתיים והתקלקלו ,

והתחדשתי גם בקומקום חשמלי מהמם,

כדאי להגיע לחנות המפעל כדי לראות מקרוב את כל המוצרים, באמת שווה, רחוב הוותיקים 112 תל-אביב, יש חנייה במקום ויחס אישי שזה הכי חשוב, אני בטוח אשוב לבקר ולהתחדש.
ניתן להשיג את מוצרי זק"ש בהום סנטר בחנויות וברשתות החשמל בכל הארץ.
לרשימת החנויות ולפרטים נוספים: http://sachs.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה