יום רביעי, 21 בפברואר 2018

ספר חדש בהוצאת מדיה 10, להפוך למטפלת של עצמך מאת מיכל לשם...

הספר "להפוך למטפלת של עצמך" שכתבה מיכל לשם הינו רב מכר נוסף שלה , בספרה החדש מצליחה מיכל לשם, אם חד הורית לשלושה שנעזבה על ידי בעלה בגיל צעיר לעזור לכמה שיותר נשים לעשות שינוי משמעותי בחייהן בעזרת שיטת NLP זהו ספר שעוזר מאוד לכל אדם ואני באופן אישי שתחום עבודתי עזרה לאנשים מאוד התחברתי לספר הזה גם ככלי טיפולי, כבר שנים שאני חוקרת את כל נושא הפסיכולוגיה החיובית ורואה בה כלי מדהים.


בספרה החדש קוראת מיכל לשם לנשים לבחון ולהבין מדוע אשה אחת אומללה ואחת מאושרת , מדוע אחת מלאת חרדות וחששות והאחרת מלאת אמונה ובטחון, מדוע אחת חיה בנוחות ועושר בעוד האחרת מתקיימת בדוחק ועוני, מדוע אחת מצליחה ואחת נכשלת, ספר זה נכתב במטרה לענות על שאלות אלו  ולהסביר את האמיתות הבסיסיות אודות התודעה, ואכן מחשבה יוצרת מציאות וברגע שאנו חושבים שלילי נקבל את זה, אך בין המילים לבין המעשים יש פער נרחב, ובעזרת הספר והדוגמאות וההבנה בהחלט אפשר לשפר את חיינו ולהוביל אותם למקום של צמיחה, העצמה והצלחה, הרבה טמון בדרך המחשבה שלנו.
הספר כולל תרגילים לאימון בבית ודיסק עם תרגילים לשקט ואיזון, המאפשר לבחון מחדש את האופן בו אנו מעריכות את חיינו, תהליך קבלת ההחלטות ועיסוק מרתק במהות החיים.
"קריאת הספר תוביל אותך למסע מרתק של גילוי עצמי ותעניק לך את הכוח להשפיע על עצמך ועל אחרים בעוצמה ובדיוק אשר אין דומה להם. יש בתוך הספר לא מעט משפטי מפתח מודגשים, שמעבירים את המסרים החשובים המאפשרים לרוץ קדימה לצד עיסוק בהרבה שאלות ותשובות, שנותנות לכל אישה כלים פרקטיים ויישומיים כדי לצאת למסע טיפולי בדרך להגשמת המטרות והיעדים שלה", מסבירה מיכל לשם.  
הרבה פעמים במהלך החיים אנו חווים קשיים שיכולים להגיע במגוון תחומים, גירושים, חוסר בטחון, אובדן, קריסה כלכלית בגידה ועוד, דרך החשיבה יכולה לשנות הרבה ולגרום לנו לשינוי משמעותי למרות הכאב שאנו חשים, תזכרו תמיד יש אור בקצה המנהרה גם שהכל נראה חשוך, ויש אלטרנטיבות הספר הזה "להיות המטפלת של עצמך",בהחלט מהווה סוג של פתרון והכל אפשרי.
מאוד אהבתי שמיכל לשם צמחה מהסיפור האישי שלה ואין חכם כבעל נסיון, מיכל חוותה פרידה מבעלה ונשארה אמא חד הורית לשלושה ומהתהליך המורכב הזה היא צמחה ויצרה שינוי בחייה, כל אחד יכול להיות המטפל של עצמו, ולהעריך את החיים ולראות את הטוב והכלים של  NLP הינם נהדרים ומשנים משמעותית את החיים.


שיטת NLP התפתחה בשנות ה-70 ומתרכזת ביצירת שינוי מוצלח בחיים, דוגמת קריירה, בריאות ומשפחה. מתודולוגיית שיטת ה-NLP שונה מאדם לאדם, אך מתבססת על יצירת קשר עם הלא מודע, במטרה להוביל שינוי ברבדים העמוקים של החיים, השיטה שואבת השראה מחוכמת הנוירולוגיה, בלשנות ומדעי ההתנהגות.
הספר מתאים למאמנות,פסיכולוגיות, למטפלות למנחות ולכל אישה הרוצה ללמוד כיצד ניתן להשתמש במושג התת מודע,כדי ליצור שינוי עמוק ולהרגיש מצויין.
מיכל לשם בוגרת המרכז הישראלי NLP וחברה בפדרציה העולמית NFNLP , מאמנת מנטלית ליצירת מציאות בעלת ידע ונסיון רחב בשימוש יעיל בתת המודע להשגת מטרות להעצמה נשית ותהליכי שינוי, מרצה מבוקשת ומנחת סדנאות וקורסים המשלבים  NLP ללימודי תעודה ולהשגת תוצאות.
זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים וניתן לרכוש אותו  ברשתות צומת ספרים וסטימצקי, מהחברת או ישירות מאתר החברה : http://www.media-10.co.il/
הספר: "להיות המטפלת של עצמך",   מאת:מיכל לשם
283 עמודים, 89 ש"ח
הוצאת מדיה 10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה