יום רביעי, 21 בפברואר 2018

Bibu Baby -חדשנות בתחום מוצרים לתינוקות...

היום הוזמנתי לאירוע מיוחד כדי להכיר מקרוב את מותג התינוקות Bibu Baby שנולד כדי לתת מענה כולל להורים לתינוקות עד גיל שנה ויותר,עם מוצרים איכותיים וייחודים שלא נראו עדיין בארץ, במחירים הוגנים. 



כאמא לשלושה ילדים מקסימים, אני זוכרת את ההתלבטויות הרבות שעברתי ואת השאלות שהתמודדתי איתן, גידול תינוקות זה מאוד כיף ומשמח אך גם מאתגר, ושמחתי לראות שמותג התינוקות החדש בהחלט נותן מענה מקצועי ואנושי לכל ההורים עם מגוון מוצרים מאוד ייחודי בעולם התינוקות.
המותג מציע מוצרים איכותיים, ייחודיים ופונקציונאליים, במחירים הוגנים, אשר מגיעים, זו הפעם הראשונה,  לישראל ומעניקים מגוון פתרונות לצורך אמיתי בשטח., המוצרים איתם משיק המותג הם במגוון קטגוריות בהן שינה, טיפוח, מנשאים והנקה, בין השאר ניתן למצוא מוצרי אקססוריז שונים באתר, במהלך השנה הקרובה יחל שיווק של מוצרים בקטגוריות נוספות כגון תיקי החתלה ועוד.
נשכנים מיוחדים,


שק שינה לתינוק,

כובעים,שמיכות, הכל מבדים מיוחדים,


בין המוצרים אותם משווקת החברה ניתן למצוא מנשא breeze עשוי בד ייחודי ונושם , כרית הנקה ארגונומית עשויה דפים,

מנשא ייחודי לפגים, מנשא מותאם לתאומים )ממשקל נמוך של 1.8 גר') ועוד..... 

בין המוצרים החדשניים שהמותג מציג בישראל ניתן למצוא את משייף הציפורניים החשמלי לתינוקות,שזו בהחלט המצאה גדולה אני נזכרת איך חששתי לגזור לתינוקות המתוקים שלי את הציפורניים, זה היה בהחלט נושא מורכב ומטריד גזירת הציפורניים שאם לא גזרתי הם שרטו את עצמם בפנים.
משייף הציפורניים החשמלי הינו מוצר בולט וייחודי עדין ונוח, מותאם במיוחד לתינוקות כבר מגיל 0 ועד גיל 10 שנים, "לגזירת" ציפורניים יעילה ונטולת פציעות, המשייף מגיע עם ארבע כריות שיוף שונות בארבע דרגות חספוס שונות המותאמות לעורו העדין של התינוק, אותן ניתן להחליף עפ"י גילו של התינוק ועובי הציפורן,המכשיר מאפשר שליטה בהליך השיוף עם שתי מהירויות שונות ועם אחיזה ארגונומית נוחה. המשייף מגיע עם נרתיק פלסטיק נוח לאחסון ונשיאה ועם ערכה של 4 כריות שיוף להחלפה,  ורוד – מגיל 0-3 חודשים, תכלת מגיל 3-6 חודשים, ירוק בהיר מגיל 6-12 חודשים כתום מגיל 12 חודשים ומעלה.  (מחירו: 170 ₪ ).


Bibu Baby הוקם על ידי אביגיל סוקניק-קון המגיעה מתחום השיווק ועסקה בו במשך שנים, לאחר שהפכה לאם לשני ילדים, התוודעה לחוסר בחדשנות במוצרי התינוקות בארץ והחליטה להתחיל בקניינות ובחיפוש אחר מוצרים חדשניים שטרם נראו בישראל, העונים על צורך קיים וממשי בקרב הורים.

Bibu baby בהיותו מותג של אם, מרגיש את השטח ויודע מה הדבר הנכון הבא וככזה ימשיך לנער את השטח ולחדש על מנת לסייע להורים לקבל את הטוב ביותר עבור תינוקם, תוך מתן שירות לקוחות מהטובים שנראו בארץ ויצירת בית להורים בכל נושא ועניין, אביגיל הדגישה בפנינו שאחד מהדברים שחשובים לה מאוד זה לתת מענה להורים על שאלות שמטרידות אותם,וחשוב לה לפתח ולהעמיק את הקשר עם ההורים, המוטו שלה מענה,אוזן קשבת ורגישות גבוהה לקהל הלקוחות, בשילוב בידול ושוני עם מוצרים שלא נראו בארץ עד היום, כדי להנגיש נוחות יוצאת דופן להורים.
טווח מחירי המוצרים השונים נע בין 35 ₪ (כובע קשר/טורבן) ועד 920 ₪ (מנשא תאומים).

את מגוון המוצרים ניתן להשיג באמצעות האתר המקוון http://www.bibubaby.com , אתר מאמא גורו, רשת בייביסטאר ורשת מוצצים ברחבי הארץ. בנוסף ישנו עמוד פייסבוק ועמוד אינסטגרם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה