יום שלישי, 13 בפברואר 2018

נפרטיטי – בית האפנה של המעצבת עדנה פז...

הוזמנתי למקום מקסים ביפו  בית האירוח "אנג'לו ונינה"


כדי להתרשם מקרוב ביום צילומים מיוחד מקולקציית הבגדים של נפרטיטי בניצוחה של הבעלים והמעצבת עדנה פז ,

כפי שמרמז שמה היא שומרת על עיצוב של אופנה מיוחדת ועדינה, אך שווה זהב, בגדים שיראו מצויין על מגוון מידות של נשים, גם במידות 44 וגם במידות גדולות יותר עד 54, והחכמה שיקיות ויופי לכל מידה, בגדים שמחמיאים לכל אישה וקורצים הרבה מחמאות.

הכל התחיל בקיבוץ איילון בצפון הארץ,עדנה פז החלה את דרכה המקצועית כמורה לאמנות, ממשחק עם שאריות בדים נוצרו בגדים שזכו למחמאות, וכך קם ונהיה עסק צומח וגדל, כענף של קיבוץ אילון.
מתחילת שנת 2007 נפרטיטי פז בע"מ היא חברה בבעלות עדנה וגיא פז, המפעל ומשרדי החברה נמצאים באילון שבגליל המערבי,כל תהליך הייצור, החל בעיצוב ועבור לתדמיתנות, גזירה, תפירה וגיהוץ מתבצע במפעל,כך אנו מבטיחים את האיכות הגבוהה של הבגדים, ומספקים עבודה לתושבי האזור – ואלו חלק מהערכים של החברה.

החברה מייצרת בגדי ערב וקז'ואל לנשים מלאות ונשיות (ממידה 44 עד מידה 54), כל דגם מיוצר בכמות קטנה של פריטים, והקולקציה מתחדשת כל הזמן, הבגדים עשויים מבדים איכותיים ובגזרות נוחות, ומתאימים לנשים מלאות,אני מאוד התרשמתי מהתצוגה של הבגדים, מהדגמים היפים, הצבעים, העיצובים המשובחים, אני מתכוננת לחתונת בתי בקיץ 2018 עם הרבה התלבטויות לגבי השמלה,במיוחד שאני מידה 48 לכן שמחתי ממש לראות שניתן למצוא בעיצובים המיוחדים של עדנה דגמים מהממים ומחמיאים לנשים המלאות, כך שאני בהחלט אכנס לסניף בקניון איילון ברמת גן למדוד ולראות איך השמלות ערב נראות עליי.

הבגדים מעוצבים ע"י עדנה פז והמעצבת גילה גירשטיין בוגרת שנקר, השילוב בין שתי המעצבות מביא את העיצוב לרמה גבוהה של חדשנות וייחודיות.

לנפרטיטי חמש חנויות בית: בכברי (ליד נהריה), בקריון (קרית-ביאליק), בקניון אילון (רמת-גן), בקניון הדר (ירושלים) ובקניון רננים (רעננה). את בגדי נפרטיטי ניתן למצוא גם בחנויות נבחרות בכל רחבי הארץ.
מצרפת קישור לאתר:

http://nefartiti.co.il/pws/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה