יום שלישי, 20 בפברואר 2018

לכבוד הפסח משיקה "גליסיה" משקאות בריאות בטעמים חדשים, בבקבוקי זכוכית כשרים לסדר!

"גליסיה" (Galicia) משקאות בריאות, בכבישה קרה מבוססי פרי התפוח, משיקה לפסח טעמים חדשים בבקבוק זכוכית 1 ליטר, לשולחן הסדר, בהכשר בדצ, במחיר של כ 12.90 ש"ח, 100% פרי וירק בכבישה קרה, ללא סוכר, תרכיזים, משמרים ותוספים.

קרדיט צילום:אפרת אשל
הטעמים החדשים הכשרים לחג - תפוח וגזר, תפוח ודובדבנים ותפוח צלול, יצטרפו לטעמים המוכרים והאהובים, שגם הם הוכשרו לפסח בהכשר בדצ ויוצעו בבקבוקי זכוכית 1 ליטר, כמיץ תפוחי עץ ואוכמניות כחולות, מיץ תפוחי עץ ודומדמניות שחורות.

קיבלתי להתנסות את משקה בריאות גליסיה בטעמים של תפוח וגזר ותפוח ודובדבנים, אני מאוד אוהבת לשתות משקאות מבוססי פרי, ואין ספק שה-100% פרי מאוד מורגש במשקאות הנהדרים של גליסיה, שתיתי לרוויה את המשקה תפוח גזר,וממש אהבתי מורגש טעם נהדר של התפוח בשילוב הגזר ואכן זוהי מנת בריאות, ממש כמו מיץ שסחטו לי במקום, ואני בהחלט אמשיך לקנות את המשקאות ולהנות ממשקה בריאות בבית עם אפס הכנה, מוכן וזמין לשתייה.

כל משקאות הבריאות "גליסיה" מופקים בתהליך ייצור ייחודי: לאחר מיון הפירות והירקות הטובים ביותר הגדלים בסביבתם הטבעית, העשירה במינרלים. המיץ נסחט בטכנולוגית הכבישה הקרה המשמרת את המינרלים והויטמינים הטבעיים שבפרי ובירק. תהליך הייצור מתבצע במפעל טכנולוגי חדיש ומתקדם, בסביבה נקייה מחיידקים, בתנאי בקרת איכות העומדים בתקן האירופי הבינ"ל. מוצרי "גליסיה" נטולי תוספת סוכר, תרכיז, משמרים, תוספי טעם, צבע וריח.
כל משקאות הבריאות "גליסיה" עשירים במינרלים וויטמינים מסוג אשלגן, סידן, ברזל ומגנזיום, הנשמרים יחד עם ערכיה התזונתיים הנוספים, בזכות המיצוי בכבישה קרה והפסטור הקל. אילה מסייעים בשמירה על טריות המשקה כשבוע ימים מפתיחתו, ללא תוספת רכיבים משמרים או אחרים. ניתן אף לראות בתחתית הבקבוק חלקי פרי, המשמרים את טעמו הטבעי של המשקה.
הרחבה על שלושה הטעמים החדשים:
מיץ תפוחי עץ וגזר- השילוב המנצח:
השילוב הייחודי של גזר העשיר בנוגדי חימצון, יסודות קורט ומינרלים ומיץ התפוחים האהוב שלנו יוצר משקה
בריא במיוחד. הגזר ידוע כמיטיב עם העיניים, כמשפר את העיכול, מחזק את התיאבון ומשפיע לטובה על מערכת העצבים. מיץ התפוחים- גזר של גליסיה הוא שילוב הרמוני של מרכיבים מועילים וטעם ייחודי.
רכיבים: מיץ תפוחים ( 50% ), מחית גזר ( 50%) ערך תזונתי ל 100- גר': חלבון – 0.6 גר', פחמימות – 7 גר' ,
מינרלים, מג':  נתרן – 29 , אשלגן – 125 , סידן – 13. מגנזים, – 6, זרחן – 13 , ברזל – 0.4 , ביתא-קרוטן – 2
ערך קלורי ל 100- גר': 30 קילו-קלוריות ( 127 קילו-ג'אוול)
מיץ תפוחי עץ ודובדבנים – השילוב הרומנטי:
מיץ התפוחים והדובדבנים של גליסיה הנו קוקטייל אמיתי של ויטמינים ומינרלים לכל יום, בטעם מקורי וייחודי בזכות שילוב התפוח המתוק עם מגע של דובדבן חמצמץ. תכונות "טיהור הגוף" של התפוחים מועצמות עם פעולת נוגדי החימצון של הדובדבנים ומסייעות לבריאותינו.
רכיבים: מיץ תפוחים ( 80% ), מיץ דובדבנים ( 20%)
ערך תזונתי ל 100- גר':חלבון – 0.6 גר', פחמימות – 9 גר'.
מינרלים, מג': נתרן – 8, אשלגן – 135 , סידן – 12 , מגנזים 8, זרחן – 11 , ברזל – 0.3
ערך קלורי ל 100- גר': 38 קילו-קלוריות ( 159 קילו-ג'אוול)
מיץ תפוחי עץ – תפוח האושר:
הטעם העשיר והנפלא של תפוחים טריים הופך את המיץ למשקה המושלם להרוות בו את צימאונכם.
בזכות ההרכב המאוזן של מרכיבים מועילים כגון פקטין, חומצות טבעיות ונוגדי חימצון, מיץ התפוחים מומלץ למבוגרים וילדים כאחד. משקה פופולארי זה מסייע בשיפור פעולת מערכת העיכול, מחזק את עמידות הגוף למחלות ומוסיף מרץ וחיוניות.
רכיבים: ערך תזונתי ל 100- גר: חלבון – 0.5 גר', פחמימות – 9.1 גר
מינרלים מג': נתרן – 6, אשלגן – 120 , סידן – 7, מגנזים, -. 4, זרחן – 7, ברזל – 0.3
ערך קלורי ל 100- גר': 38 קילו-קלוריות ( 159 קילו-ג'אוול)
את משקאות הבריאות "גליסיה" הכשרים לחג, בבקבוקי זכוכית 1 ליטר, ניתן למצוא - כשאר מוצרי המותג, ברשתות המזון הגדולות, בפריסה ארצית, רשתות הטבע ובחנויות המובחרות. מחיר משקאות הבריאות 1 ליטר כשרים לחג בהכשר בדצ, בבקבוקי זכוכית הינו כ- 12.90.
לפרטים נוספים ומידע : http://galicia.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה