יום שלישי, 20 בפברואר 2018

חוגגגים פורים עם משלוחי מנות במגוון מוצרי אסם המפנקים וטעימים...

שנכנס אדר מרבין בשמחה", יש משהו בחודש אדר ובחג פורים שגורם לי כל שנה להתרגש במיוחד, אני מאוד אוהבת את החגים כסמל לאחדות משפחתית ואת חג פורים במיוחד, תחפושות,שמחה,השתובבות, ואיך אפשר ללא משלוחי המנות שתמיד כיף לשמח אחרים וגם לשמוח כאשר משלוחי מנות מגיעים אלינו לבית לכבוד החג.

השנה הכנתי משלוחי מנות לאחיינים האהובים שלי עם שלל מוצרי אסם, ויש הרבה אפשרויות,

במבה,ביסלי,דובונים,בייגלה,ערגליות, קרמוגית ועוד, אין ספק שהם יקבלו את המשלוח הססגוני הם ישמחו מאוד כי יש שם מוצרים מפנקים וטעימים שאהובים עליהם במשך כל השנה, אני בדעה שאם מפנקים אז מפנקים עד הסוף ושמים במשלוח דברים אהובים במיוחד,


אז איך הכנתי את המשלוח, לקחתי תבניות מנייר משמחות עם ציורים לפורים, שמתי רעשן ואת החטיפים, עטפתי עם נייר צלופן, הוספתי מדבקות משמחות לרגל החג עם איחולים של פורים שמח, ושלל מדבקות שקשורות לפורים,

והכל מוכן וארוז כך שלא נשאר לי לחץ של הרגע האחרון, שיש עוד כל כך הרבה דברים להספיק, אז מה שנשאר לי זה לאחל לכולם, פורים שמח ומהנה עם תחפושות מגניבות ומשלוחי מנות מפנקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה