יום חמישי, 8 בפברואר 2018

מדרסי FootBalance מדרסים ביו דינמיים, ללכת עם מדרסים ולהרגיש בלי...

בשורה מצויינת לכל האנשים שזקוקים למדרסים מכל סיבה,פלטפוס,כאבי גב, קשת גבוהה בכף הרגל ועוד, מדרסים ביו דינמיים מגיעים לארץ, רובנו הולכים במהלך היום וגם עומדים על הרגליים מספר שעות במהלך היממה,ואחד הדברים שהכי חשובים זה לבדוק אם אנו זקוקים למדרסים במיוחד כשמרגישים כאבי גב, ברכיים, כאבים בכפות הרגליים, התמיכה הכי חשובה של הגוף שלנו ומקום שצריך לקבל תשומת לב יתרה הן כפות הרגליים, וחשוב מאוד שיהיה לנו נוח בהליכה היומיות, כי אחרת זה פשוט מציק.

הבשורה החדשה היא שחברת FootBalance הפינית, המייצרת ומשווקת את המדרסים הביו דינמיים בעלי הפטנט הבלעדי בעולם, החליפה לאחרונה את בעלי הזכיינות בישראל, ובחרה בחברת סטפ טו טופ בע"מ (מנכ"ל: יוליה צפריר),להוביל את שיווק המדרסים הביו דינמיים בישראל וכך גם אנחנו נוכל להנות ממדרסים מיוחדים.

מדרסי FootBalance הם היחידים בארץ הנמצאים תחת נהלי רגולציה בינלאומית, כשבישראל לא קיימת בכלל רגולציה בנושא, וכיום מדובר בתחום פרוץ לחלוטין בשוק הישראלי, כשחזון החברה הוא להנגיש ללקוחות מוצר חדשני ואיכותי, במחיר שווה לכל נפש.
החברה מייצרת באירופה ומשווקת את מדרסי FootBalance כבר מעל 10 שנים ב-50 מדינות על פני 6 יבשות בעולם, ועם מיליוני לקוחות מרוצים, כשלמעלה מ 500,000 מדרסים נמכרים ברחבי העולם בכל חודש,בעולם החברה פרוסה ברשתות רבות, בין השאר: אינטרספורט , ספורטפדיה ועוד, ובימים אלה, נפתחות נקודות מכירה חדשות בכל הארץ,
http://www.footbalance.co.il
המדרסים פותחו בשנת 2003 בהלסינקי (פינלנד), לאחר שנים של מחקרים והשקעה של למעלה מ 9 מיליון אירו בפיתוח הטכנולוגי, הטכנולוגיה החדשנית שפותחה ע"י החברה מאפשרת אבחון מקיף של כף הרגל בעזרת פודוסקופ, המכשיר המהפכני מאבחן את מאפייני הרגליים במנחים שונים ובדיוק רב, תוך סריקת כף הרגל, צילום ואבחנה.

האבחון והכנת המדרסים מתבצעים בפגישה אחת, הכוללת התאמה מקצועית של המדרס על כף הרגל, על מנת לקבל 100% התאמה לרגלי המטופל, המדרסים הביו-דינמיים של FootBalance הם הראשונים והיחידים בעולם אשר הוכחו מחקרית כמדרסים המסייעים בשיקום כף הרגל וטיפול אקטיבי בבעיות שנוצרו עקב פציעה או שחיקה לאורך השנים, ולא רק כמספקים תמיכה אורתופדית. כחלק מתפיסת השקיפות של FootBalance, בסיום הליך האבחון המטופל מקבל למייל את תוצאות הסריקה והאבחון, כדי לעקוב אחר תהליך השיקום של הגוף בביקור הבא, לאחר כשנה וחצי בממוצע .

אני גם התנסתי וראיתי שהתהליך מדהים ומאוד נוח לאחר שבדקו את רגליי במכונה התאימו לי מדרסים ביו דינמיים וכבר באותה בדיקה קיבלתי את המדרסים החדשים לאחר שהלכתי עם המדרסים החדשים כמה ימים הרגשתי שהם בהחלט עזרו לי מאוד וההליכה היומית הייתה מאוד נוחה , בנוסף עלתה לי מחשבה על בעלי שזקוק למדרסים באופן קבוע בגלל בעיית פלטפוס ברגליים, וכל פעם שהוא מזמין מדרסים זה לוקח זמן עד שמכינים, בודקים, ובכלל השיטה הישנה של להכין מדרסים מיציקה לא בהכרח עוזרת לו, והוא מוצא את עצמו הולך שוב ושוב שיתקנו ויבדקו,וישחיזו ועוד,שזה תהליך מייגע בפני עצמו, ואחרי שהבנתי את התהליך של החדשנות שמביאה FootBalance זה בהחלט שינוי רציני בעולם המדרסים.

אחד היתרונות הבולטים של המדרס הינו שהוא ניתן להתאמה מחודשת לאורך זמן  ללא צורך ברכישת מדרסים חדשים, שירות הניתן בחינם לכל אורך חיי המדרס, כמו כן , אין צורך לרכוש נעל במידה גדולה יותר כיוון שהמדרס מתאים לכל נעל, מחליף את הספידה, וניתן להעבירו מנעל לנעל.

בהחלט חידוש מרנין בעולם המדרסים, ממש ממליצה להכנס לאתר ולהתרשם, וגם להגיע ולהנות ממדרסים נהדרים במחיר שווה לכל נפש, מחיר טוב לאיכות מעולה וטכנולוגיה חדשנית.
מחיר המדרסים נע בין: 590 ₪-790 ₪ .
לאתר החברה:
http://www.footbalance.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה