יום ראשון, 11 בפברואר 2018

מותג טיפוח השיער הבינלאומי L'OREAL PARIS משיק : COLORISTA SPRAY ספריי לשיער בצבעים נועזים...

מותג טיפוח השיער הבינלאומי L'OREAL PARIS משיק : COLORISTA SPRAY ספריי לשיער בצבעים נועזים ולא רק לפורים , צבעים מיוחדים שניתן להראות איתם כל השנה.

לאחרונה יוצא לי לראות נשים מקסימות ומעזות שצובעות את שיערן בצבעים מיוחדים,ורוד,כחול,אפור ועוד, זהו הקול של דור המילניום שמאמין  "חיים רק פעם אחת" , דור בועט מעז שרוצה לנסות ולחוות והאמת מה יש להן להפסיד.

הן קופצות על חדשנות תוך יצירת מגמות משלהן, בנות דור המילניום חיות ברשתות החברתיות, ושולטות בדימוי שלהן, ללא שיפוטיות, הן דוחות את הנורמות, מתענגות על הבלתי צפוי, מתעקשות לעשות דברים בדרך שלהן, עבורן, צבע השיער הוא חופש הביטוי, ובמיוחד בימים אלו שהרבה נשים פועלות בבטחון רב וזה תמיד נהדר.

צבע שיער בדור המילניום:
בתחילת דרכן הן החזירו את האפור אל קידמת הבמה, ואז צבאות של בנות דור המילניום התאהבו בגווני פסטל לשיער: הן הפכו לבנות ים, שרו על הקשת בענן ... צבע השיער המגניב של בנות דור המילניום השתנה מהצבע הקלאסי לטרנדי וחדשני, מהמסורתי לבלתי צפוי.

בנות דור המילניום המציאו את הצבע לשיער מחדש,עבורן, צבע השיער שלהן הוא מערכת יחסים פתוחה, ללא מחויבות, שינוי הצבע מגיע עם חפיפת השיער.כמו הפאנקיסטים והגותים, עבור בנות דור המילניום, צבע שיער הוא סימן לחופש מוחלט, דרך לומר תסתכלו עליי: אני אוהבת את מי שאני!

לוריאל פריז, המותג שנולד מצבעי שיער, פיתח חדשנות בצבע שיער בכדי להרעיד את עולמן של בנות דור המילניום- COLORISTA: ספריי לשיער בצבעים נועזים אשר לא נועדו לכיסוי אלה צבע שיער המצהיר הצהרה עוצמתית של צבע,צבע שיער שובב כמו איפור,כל אחת יכולה לעשות פס בשיער, כמה פסים, באיזה צבע שהיא אוהבת ורוד,טורקיז,פסטל ועוד מגוון צבעים שמחים, ורצוי שיהיה כמה שיותר צבע נועז.

Colorista הינה הסדרה הראשונה שפותחה ונוצרה מהקשבה לשיחות ברשתות החברתיות: משפיעניות בעולם היופי לא רק היו מקור ההשראה ל-Colorista, אלה יצרו יחד עם המותג את הסדרה (כ-25 מובילות דעה ברשתות החברתיות בין החזקות בעולם בתחום צבע השיער לקחו חלק בפרויקט).

ההצהרה של קולוריסטה: יותר מאשר צבע שיער-הלך רוח #DOITYOURWAY
לוריאל פריז מציגה קולוריסטה- ספריי לשיער בצבעים נועזים:
ספריי לשיער בצבעים נועזים לקצוות ואורכי השיער אשר יורד לאחר חפיפה אחת, צבע ליום אחד. בדומה לאיפור, עם קולוריסטה ניתן להתאים את השיער ללוק היומי, יותר מאשר צבע שיער, מדובר בהלך הרוח באותו יום, היתרון של הספריי לשיער בצבעים נועזים שאחרי חפיפה הוא יורד לחלוטין, כך שאני בהחלט אהנה מפס צבעוני ומיוחד על שיערי שיוסיף קצת עניין, וגם עכשיו לקראת פורים זוהי הזדמנות טובה להתחיל להעז עם הצבעים הנועזים.
הוראות שימוש:
נשטף לאחר חפיפה אחת.
יש להניח מגבת כהה מסביב לכתפיים.
יש לנער היטב לפני השימוש ולהחזיק את המכל זקוף בעת ההתזה.
יש לרסס על שיער יבש במרחק של כ-15 ס"מ מהשיער ומהקרקפת.
מיועד לקצוות או לקבוצות שיער בלבד.
יש לתת לצבע להתייבש ולאחר מכן לסרק פעם אחת.
בדיקה אינסטרומנטאלית. יתכן ויחזיק מעמד לזמן רב יותר על גוון שיער בהיר.
הסדרה מציעה 6 גוונים טרנדיים:

שיער ורוד פוקסיה
שיער לבנדר 
כחול פסטל
ורוד
טורקיז
מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪
תכולה: 75 מ"ל
את מוצרי השיער של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.
http://www.loreal-paris.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה