יום רביעי, 11 באפריל 2018

חברת "טבע דלי" חידשה ליום העצמאות את סדרת הבורגרים מהצומח - BBQ לצלייה על האש – במתכונים ובטעמים

חברת "טבע דלי", היצרנית המובילה בישראל למוצרי מזון טבעוני, חידשה לקראת יום העצמאות את סדרת הבורגרים מהצומח BBQ במתכונים ובטעמים מחודשים, הסדרה, המותאמת לצלייה על האש, במחבת, על הפלאנצ'ה או בתנור, כוללת ארבעה מוצרים:

בורגר ניו-יורק -  קלאסי
בורגר קליפורניה - עם ברוקולי
בורגר טקסס - עם פטריות
וקבב בולגרי - עם פטרוזיליה.  
אוהבי הבשר אומרים שאין תחליף לבשר, אך ממש לא כך יש תחליפים נהדרים למוצרי בשר, וסדרת BBQ של טבע דלי ממש מוכיחה יצירתיות שמשולבת עם טעם נפלא ומבחר רחב שניתן ממש להנות ממנו.

סדרת הבורגרים מהצומח נותנת מענה נפלא לטבעוניים ומאפשרת גיוון בארוחות, לאחר שטעמתי את הקבב הבולגרי אני חייבת לציין שהוא ממש מזכיר קבב עם בשר תוספת הפטרוזיליה ממש מעשירה את הטעם,

והמראה של הקבב נשמר גם לאחר הצלייה  וגם  מורגש קבב במרקם,

הקבב הבולגרי יצא ממש טעים ולצד אורז וירקות ממש נהניתי מהארוחה המזינה, וממש לא התפשרתי על הטעם,

אין ספק שכל אדם שנמנע מבשר יכול להנות מסדרה ממש איכותית וטעימה.

דניאל אדם, מנכ"ל "טבע דלי", מסר כי סדרת BBQ פותחה במטרה לאפשר חוויה מהנה המבוססת על רכיבים איכותיים מהצומח, מבלי להתפשר על הטעם. להמבורגרים ולקבב מרקם עסיסי נהדר וטעמים משובחים. הם מבוססים על סויה וסייטן בתוספת ירקות וקטניות, המספקים לגוף חלבון צמחי איכותי וסיבים תזונתיים. את השינויים לסדרה הכין השף המיתולוגי יענקל'ה שיין ז"ל (מסעדות "שיין אנד שארפ", אבי הבורגר של "אגאדיר", השניצל של "קפה נואר" ועוד), אשר למרות הרפרטואר המרשים שלו בתחום הבשר – נרתם בשמחה לפרויקט הפיתוח של "טבע דלי", והתלהב מהצלחת הבורגרים והקבב הבולגרי במיוחד - בקרב קבוצות המיקוד. זה היה הפרויקט הגדול האחרון של יענקל'ה, שהלך לעולמו בחג סוכות האחרון.
סדרת המוצרים BBQ היא חלק מליין מוצרים רחב שפיתחה "טבע דלי", החברה (משנת 1995), הדוגלת בפיתוח מנות איכותיות ומזינות מהצומח תוך הקפדה על שמירה על הסביבה, השיקה במהלך השנים מגוון רחב של מוצרים לקהל שוחר הבריאות, המעוניין באוכל איכותי מהצומח. בין מוצרי החברה: המבורגרים המבוססים על קטניות מונבטות, אורז מלא, קינואה, צ'יה וכוסמת, קציצות אוקרה המבוססות על מיצוי של פולי סויה עם פטריות, תרד וברוקולי, מגוון מנות עיקריות על בסיס סייטן,שווארמה, בולונז, מעורב ירושלמי וקבבים, טחון מהצומח להכנת קציצות ובורגרים, נתחי סייטן להכנת מנות עיקריות ועוד,לכל מוצרי החברה אישור "ויגן פרנדלי".
סדרת BBQ משווקת באריזות של 400 גרם – בכל אריזה 4 יחידות (100 גרם ליחידה), למעט בורגר טקסס המכיל 8 יחידות (50 גרם ליחידה).
כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות דימונה.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-23.90 ₪ לאריזה של 400 גרם (4 יחידות באריזה). קבב מוצע באריזה של  8 יחידה (50 גרם ליחידה).
להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה