יום שלישי, 24 באפריל 2018

סדנת היפנוזה עצמית – להשתחרר מהעבר, ליצור את העתיד

כשהגעתי אתמול לסדנת היפנוזה עצמית עדיין לא הבנתי את המשמעות של מה שאני הולכת לעבור, המילה היפונזה מאוד מפחידה אך אחרי שחוויתי את הסדנה העוצמתית שהעביר ד"ר תומר סברון, הבנתי כמה המשפט "להשתחרר מהעבר וליצור את העתיד", כמה הוא מדוייק עבורי ועבור הרבה אנשים.

ד"ר תומר סברון פסיכולוג קליני, דוקטור (Ph.D) בנוירוביולוגיה, בוגר לימודי היפנוזה ומורשה לטפל בהיפנוזה, העביר בשפה פשוטה ונהירה איך המח עובד, למה אנחנו חושבים כל הזמן ,אתם מכירים את התחושה שהמח עובד שעות נוספות ללא הפסקה ואין כפתור שיכול לסיים את השיח הזה שמתרוצץ אצלנו בראש, ואנחנו רק רוצים שקט פשוט להתנתק ולא לחשוב, ואחרי שנכנסתי לתוך נבכי המח והסדנה פשוט התחלתי להבין יותר ויותר דברים והכל הסתדר לי פתאום כמו מטה קסם, הרבה פעמים אני מכירה בחשיבות של שקט בחיי אך איני מצליחה להגיע לשקט תמיד יש הפרעות, ואחרי הסדנה המופלאה הזו פשוט הבנתי איך אני יכולה לייצר שקט במהלך היום ללא רעשי רקע.

ד"ר תומר סברון, פסיכולוג קליני, דוקטור (Ph.D) בנוירוביולוגיה, בוגר לימודי היפנוזה ומורשה לטפל בהיפנוזה, מזמין אתכם ללמוד כיצד לצאת מתקיעויות, לחולל שינויים בחיים שלכם, ולרפא את הגוף שלכם בעזרת היפנוזה עצמית. בסדנה מרתקת בת 4 שעות מצליח ד"ר סברון להעביר לנוכחים ידע חשוב על המוח והגוף, ואת רזי ההיפנוזה העצמית, שהיא כלי פשוט ליישום אך עוצמתי מאד,כבר בסדנה מתנסים המשתתפים בהיפנוזה עצמית שמטרתה ליצור שינוי בכל תחום בחיים שהם בוחרים, ונוכחים בעוצמתו המדהימה של כלי זה. 
לאחר שהתנסתי אתמול בהיפנוזה העצמית הייתי המומה כמה שקט ושלווה קיבלתי כתוצאה מהתהליך שעברתי במהלך ההיפנוזה העצמית, התנסתי במדיטציות בחיי אך תמיד המח עם הרבה מחשבות הטריד את מנוחתי, נדהמתי שפתאום הלכה למעשה אחרי שהתנסתי בהיפנוזה העצמית שלימד אותי ד"ר תומר סברון, פשוט נכנסתי לתוך שלווה ללא מחשבות היה לי נעים מאוד וגם ברגע שזה הסתיים חזרתי לעצמי במהירות אך בהבדל הרבה יותר רגועה ושלווה,פשוט הפסקה למח, מנוחה שרק עושה טוב ומטפלת בנו בצורה מיטבית, כמובן שצריך לחוות את התהליך כדי להבין כמה עוצמתי הוא.
כמובן שצריך לתרגל את זה הלכה למעשה באופן קבוע ויומיומי לפחות 30 דקות, אך לעומת כל הלחצים של המאה הזו שווה לתרום 30 דקות למען חיים הרבה יותר טובים, מועילים ומקדמים, ד"ר תומר סברון, הסביר לנו כמה אנו מבלים עם שודדי הזמן, פייסבוק,פלאפון, טלויזיה ועוד, וממש חבל, לכן 30 דקות ביום באמת עושים את ההבדל.

"היפנוזה עצמית הינה בטוחה לחלוטין", מסביר ד"ר תומר סברון,"זהו למעשה מצב תודעתי שטבעי לנו.  אנו נמצאים פעמים רבות ביומיום בטראנס היפנוטי, אך לא מודעים לכך. בסדנה לומדים להיכנס לטראנס היפנוטי באופן מכוון, נשלט ומודע, ולעשות שם מה שרוצים לעשות על מנת ליצור את השינוי המיוחל בחיים. חשוב להבין כי האדם נשאר בשליטה מלאה לאורך כל ההיפנוזה העצמית, ומודע לכל מה שקורה ומתרחש, בהיפנוזה עצמית האדם הוא זה שמכוון ומוביל ונמצא בשליטה על מה שקורה בתוך תהליך ההיפנוזה. הוא השולט והמחליט כמה זמן להישאר במצב היפנוטי ומתי לצאת ממנו, ואף שולט וקובע לאיזה עומק של היפנוזה להיכנס".
ד"ר סברון  נפצע במהלך שירותו הצבאי באופן שהותיר אותו בכיסא גלגלים, זמן קצר יחסית לאחר הפציעה הוא הצליח לחזור לנהל חיים רגילים בזכות הרבה אמונה עצמית וכוח רצון. ד"ר סברון בוגר לימודי נוירוביולוגיה (מחקר המוח ומערכת העצבים), בעל  דוקטורט בנוירוביולוגיה ממכון וייצמן למדע ובוגר תואר שני בפסיכולוגיה קלינית. בנוסף, למד ד"ר סברון היפנוזה, הוא מורשה לטפל בהיפנוזה ומטפל כיום במגוון שיטות  תוך שימוש בכלים שיוצרים שינוי עמוק ומהיר בתת-מודע ובחיים.
יותר ממליצה להכנס לאתר של ד"ר תומר סברון ולעקוב אחרי הסדנאות שהוא מעביר, הסדנה הקרובה תתקיים ביום שישי 25.5.18 באחוזת אוהלו שבדרום הכנרת. הסדנה תתחיל בשעה 11:00 ותסתיים בשעה 15:00.
למידע נוסף ולהרשמה: http://www.tomersivron.co.il/
מחיר: 250 שקל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה