יום ראשון, 22 באפריל 2018

הקולקציה הלבנה של השוקולדים של מרס מרס ישראל משיקה את מהדורות האביב הלבנות של M&M, סניקרס וטוויקס

מרס ישראל משיקה מהדורות מיוחדות המותאמות לטעם הקהל הישראלי של מותגי השוקולד האהובים M&M, סניקרס וטוויקס, מדובר במהדורה מוגבלת ומיוחדת של שוקולד לבן, ע"פ נתונים בינלאומיים קטגוריית השוקולד הלבן הינה הקטגוריה הצומחת ביותר בעולם השוקולד,המהדורות החדשות מושקות בישראל כחלק ממהלך בינלאומי נרחב.

אני מאוד אוהבת שוקולד ובמיוחד שוקולד לבן מפנק, ואיזה כיף להתפנק עם מגוון שוקולדים חדשים שחברת מרס המעולה משיקה, אתם יכולים לדמיין איך החיים היו נראים בלי שוקולד, אין כמו הרגעים האלה שאני גונבת לעצמי בשקט בלי רעשים והפרעות ופשוט נהנית מפינוק של שוקולד בהחלט מרגיע ונותן אנרגיה טובה להמשך היום.

המהדורות החדשות  והטעימות כוללות:
ןM&M שוקולד לבן - השוקולדים האהובים והצבעוניים מוצעים עתה עם שוקולד לבן איכותי בציפוי הצבעוני והמוכר של-  M&Mומוצעים באריזה של 47 גרם ובמחיר מומלץ של 4.90 שקלים.

סניקרס בודדים + אריזת רביעיות - סניקרס חטיף הנוגט והקרמל בתוספת בוטנים ומצופה כולו שוקולד לבן, מוצע עתה במארז רביעיות במהדורה מוגבלת, מוצע במחיר של סניקרס בודד 3.90 שקלים, סניקרס רביעייה 11.90.

טוויקס בודדים - טוויקס שוקולד לבן הכולל ביסקוויט וקרמל מצופים בשוקולד לבן מוצע במחיר של 3.90 שקלים.

אולי סדן רז, מנהלת השיווק של מרס ישראל, מציינת בהתאם למגמות העולמיות בתחום השוקולד, לפיהם השוקולד הלבן הינו אחד ממנועי הצמיחה של קטגוריית השוקולד העולמית, אשר רושם כבר 3 שנים ברציפות גידול. בעקבות כך החלטנו להביא לארץ את המהדורות הלבנות של השוקולדים והחטיפים האהובים. עוד מציינת סדן רז, מרס שם לו למטרה גם בישראל לחדש להפתיע ולהציע מגוון מוצרים חדשים התואמים למגמות העדכניות בתחום.

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות.
עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות,חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה