יום חמישי, 17 במאי 2018

חברת "מלח הארץ" מציעה פתרון להפחתת נתרן בתפריט היומי:מלח הארץ מופחת נתרן – 50% פחות נתרן

חדש מחברת "מלח הארץ" שמציעה פתרון להפחתת נתרן בתפריט היומי, מלח הארץ מופחת נתרן, המומלץ לשימוש יומיומי לאלה המבקשים להקפיד על הרגלי תזונה בריאים ומאוזנים, לעצמם ולבני משפחתם, מלח הארץ מופחת נתרן, מכיל כ- 50% פחות נתרן מאשר מלח רגיל: בעוד שב- 100 גרם של מלח שולחני רגיל יש 39 גרם נתרן, הרי שב-100 גרם של "מלח הארץ מופחת נתרן" יש רק 19 גרם נתרן, המוצר מופק על בסיס מלחי ים כאשר את חלק הנתרן שהופחת מחליף אשלגן.

המלח הנמצא במלחיית 'מלח הארץ מופחת נתרן', מופק ממלח הים האדום, בתוספת אשלגן כלוריד, טעמו הדומה מאד לטעמו של מלח רגיל ולכן הבחירה בו מאפשרת לכל המשפחה להפחית את צריכת הנתרן וליהנות מיתרון בריאותי, עם אותה המליחות אבל עם פחות נתרן.
בשנים האחרונות אני מקפידה באופן אישי על צריכה מופחתת של מלח, וחשובה לי מאוד איכות המלח, חברת "מלח הארץ" אינה שוקדת על השמרים ומשתדלת להביא מלח ביתי איכותי, שמחתי מאוד להתנסות במלח הארץ מופחת נתרן שמיועד בעיקר להמלחת מזון מוכן, ובהחלט נותן מענה נהדר להקפדה על תזונה מאוזנת עם הפחתה בנתרן ותוספת של אשלגן מינרל חיוני מאוד לגופנו ומהווה תחליף לנתרן לתחושת המליחות.
מאוד הסתקרנתי לגבי הטעם שיהיה באוכל לאחר שאוסיף את המלח מופחת הנתרן וממש לא הרגשתי שינוי מבחינת המליחות בסלט שהכנתי אותו טעם של מלח רק יותר בריא, שזוהי בשורה נהדרת, ובהחלט אני אתחיל להשתמש באופן קבוע במלח החדש מופחת נתרן של חברת "מלח הארץ" המצויינת.

עליזה רביצקי, מנהלת אבטחת האיכות בחברת מלח הארץ, מסבירה ש"האשלגן הינו מינרל חיוני לגוף והוא אחד המינרלים הבודדים היכולים להחליף  נתרן לתחושת המליחות במלח". "לאחרונה פרסמו ארגוני הבריאות בעולם שלאשלגן השפעה ממתנת על השפעות המיוחסות לנתרן בכל הנוגע  לבעיות  לחץ דם גבוה ומחלות לב", מוסיפה רביצקי.
את מלחיית "מלח הארץ מופחת נתרן" ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. "מלח הארץ  מופחת נתרן" מגיע במלחייה שולחנית המכילה 250 גרם והוא כשר בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית.
"מלח הארץ" הינה היצרנית המובילה  של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922. "מלח הארץ" הנה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח  הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ולשימושים שונים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה