יום חמישי, 3 במאי 2018

יקבי כרמל מציעים מגוון יינות לבנים לשבועות מסדרת SelecteD ומשיקים מוסקטו מבעבע בבקבוק כחול...

חג שבועות מתקרבאלינו,ומבחינתי גולת הכותרת של החג מאכלים חלביים, גבינות טובות ולצד כל הטוב הזה יינות לבנים שמאוד מתאימים לחג שבועות ,וגם נהדרים לאורך הקיץ והימים החמים שעוד מחכים לנו, לקראת חג השבועות הקרוב, יקבי כרמל מציגים נבחרת יינות לבנים איכותיים מהבצירים החדשים של סדרות Private Collection ו- SelecteD, ומשיקים מוסקטו מבעבע מסדרת Private Collection.
וכדי להכיר ולטעום את מבחר היינות האיכותים של יקבי כרמל, הוזמנתי לסדנת בישול חגיגית  על טהרת היין והגבינות, שבהחלט נהדרת לשבועות,הסדנה התקיימה בניופאן גורמה במלון מנדרין בתל אביב, ומה צריך יותר כשיש יינות מעולים ואוכל טוב, את האירוע פתחתנו עם מבחר גבינות ופירות,
ונהניתי מאוד מאוד ממוסקטו מבעבע מסדרת Private Collection , יין עדין עם טעם נפלא שמתאים מאוד לשתות אותו לצד גבינות ופירות, ממש התלהבתי מהיין מוסקטו ומהעיצוב המקסים שלו, בקבוק כחול שמושך את העין ולאחר שטועמים אותו זה פשוט יין מופלא.
רן אסא, מנהל שיווק יקבי כרמל : " הצרכן הישראלי נפתח לסוגים חדשים של יינות ומוכן להתנסות לגוון עם תתי קטגוריות חדשות, בין היתר יינות לבנים ומבעבעים, מדובר על מגמה עולמית ואני מעריך שהמגמה תתחזק בשנים הקרובות. כמובילים בתעשיית היין, יקבי כרמל מציעים מגוון רחב של יינות לבנים איכותיים במחירים נגישים לכל כיס בסדרות 'סלקטד', הסדרה המובילה את קטגוריית היינות השולחניים, ובסדרת 'פרייבט קולקשן', סדרת יינות איכות המהווים תמורה טובה למחיר".
סדרת :Selected
קרדיט צילום:שוקה כהן
הסדרה ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היין המובילה בישראל, המוכרת מעל ל-3 מיליון בקבוקים בשנה. הסדרה מעניקה תמורה גבוהה ביחס למחירי היין הנוחים, בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. כל היינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון הרחב, ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected  המותאמים לחיך הישראלי, מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות - שתייה אישית, ארוחות משפחתיות ובכל אירוע ואירוח.  יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתות ולא יינות לטעימה".
לכבוד חג השבועות יקבי כרמל מציעים את היינות הלבנים ואת יין הרוזה של הסדרה:
אמרלד ריזלינג קולומברד - יין לבן חצי יבש, קל וארומטי, שהופק מענבי אמרלד ריזלינג וקולומברד.
סוביניון בלאן - יין לבן יבש, בעל אופי קל ופרשי, שהופק מענבי סוביניון בלאן.
בלנד ים תיכוני לבן – יין לבן חצי יבש, קל, מינרלי ופירותי, המשלב זני ענבים המתאימים לאקלים הים תיכוני.
מוסקטו - יין לבן קל, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך (5.5%) המופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני.
רוזה - יין סמוק חצי יבש, קליל, רענן וארומטי, שהופק מענבי זינפנדל.
מחיר מומלץ ליינות סדרת SelecteD  – 25 שקלים
חדש - Private Collection מוסקטו מבעבע בבקבוק כחול - יין לבן מתקתק ומבעבע קלות, שענביו נבצרו בהבשלה מלאה מחלקת ענבי מוסקט בוגרת וביבול נמוך. היין עבר תסיסה במכל לחץ (שיטת שארמט) לקבלת יין ארומאטי, עם ניחוחות של פרי טרופי/חבושים אפויים, גוף בינוני ומתיקות מאוזנת.
סדרת Private Collection
סדרת יינות ותיקה ואיכותית, זוכה לפופולריות רבה בקרב בתי האב בישראל ומוכרת למעלה מ-1 מיליון בקבוקים בשנה בממוצע. יינות סדרת Private Collection זוכים בשנים האחרונות לשבחים רבים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. יינות הסדרה מתאימים למגוון הזדמנויות שימוש בהם ארוחות משפחתיות, ארוחות חג וימי חול.
הסדרה זוכת 3 מדליות זהב בתחרות Best Value השנה. כמו כן, סדרת Private Collection  הינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה.
מחיר מומלץ ליינות סדרת Private Collection – 39 שקלים
במהלך הסדנה הכרתי מקרוב את מגוון היינות של יקבי כרמל, הכנו את כל הארוחה לבד, כל קבוצה תרמה את חלקה לארוחה החגיגית, הקבוצה שלי הכינה סלט ירוק עם אגסים, שקדים ופרמז'ן, סלט נהדר שיכול ללוות את ארוחת החג, אני ממש ממליצה עליו, ומצרפת להנאתכם את המתכון, יין לבן ליד ובאמת כיף אמיתי,
סלט ירוק עם אגסים,שקדים ופרמז'ן,
קרדיט צילום:שוקה כהן
מצרכים:
2 כוסות עלי רוקט שטופים ויבשים
4 לבבות חסה
8 אגסים קלופים ונקיים חתוכים לפרוסות
1/4 כוס עלי נענע
100 גרם פרוסות שקדים קלויות
100 גרם גבינת פרמז'ן חתוכה לרצועות דקיקות
לרוטב:
1/2 כוס מיונז
3 כפות חומץ בן יין
2 כפות דבש
3 כפות שמן זית
3 כפות מיץ לימון
גרידת לימון מלימון שלם
מלח ופלפל לפי הטעם
אופן ההכנה:
1. לערבב את חומרי הרוטב ולהניח בקערה בצד.
2. לקלף את האגסים, להוציא את הליבה,לחתוך לפלחים ולהשרות ברוטב.
3. בקערה גדולה מניחים את העלים הקצוצים גס, מפזרים את האגסים ואת הרוטב, מוסיפים את השקדים.
4. עם קולפן ירקות פורסים את הפרמז'ן לרצועות דקיקות ומניחים מעל לקישוט.
אחרי שטרחנו ועמלנו, נהנינו מארוחה מדהימה לחג השבועות, מגוון מטעמים, סביצ'ה דג ים על ברוסקטה,
מעטפות בצק פילו במלית בורי,גבינת פטה,תרד,פלפל קלוי ואגוזי לוז, כדורי אנטיפסטי ממולאים,
פילה סלומון ותרד בקראסט של פיסטוקים,פסטו ופירורים,
ריזוטו שלושה סוגי פטריות,ועוד מגוון מאכלים, כמובן שמה שהוסיף לארוחה את הארומה ואת העניין היו היינות הלבנים המצויינים של יקבי כרמל.
מצרפת קישור לאתר של יקבי כרמל:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה